FANDOM

2368
IKS Bortas under attack

Клингонската гражданска война завършва през тази година.

Звездни дати: 45020.4 - 45959.1

СъбитияРедактиране

  • USS Боузман напуска времева аномалия,който го запраща 90 години в бъдещето, при което корабът се сблъсква с USS Ентърпрайз. Това предизвиква унищожението на последния кораб в огромна експлозия, която взаимодейства с аномалията и създава времеви лупинг. В лупинга тези събития се повтарят непрекъснато в продължение на 17 дни, докато екипажът на Ентърпрайз не открива начин да предотврати сблъсъка.
  • Ескадрила Нова, включваща Уесли Кръшър, е замесена в смъртоносен инцидент по време на тренировка в летатления полигон при Сатурн. Опит на ескадрилата да озвърши опасна маневра, забранена от Звездния флот, завършва със смъртта на един от членовете й. Останалите кадети участвали в инцидента се опитват да покрият причните за случилото се, но доказателства разкрити от капитан Пикар убеждават Уесли Кръшър, че е по-добре истината да бъде разкрита.
  • Завръщането на Хю причинява системни проблеми сред боргите, в които той и неговата индивидуалност са интегрирани, което предизвиква откъсването на много дрони от общото съзнание на Колектива.
  • През тази година е родена Мезоти.
  • Сонда от отдавна загиналата планета Катаан предава по телепатичен начин информация за културата, която я е създала, в мозъка на Жан-Люк Пикар под формата на спомените на мъж наречен Камин. Капитанът получава от сондата ресиканска флейта като спомен за изживяния в рамките на 25 минути цял живот.

2367 24 век
2360те
2369
Community content is available under CC-BY-NC unless otherwise noted.