Little Green Men
Garland Carlson Quark.jpg
DS9, 4.08 (#80)
Uitgebracht op: 15 november 1995
Verhaal: Toni Marberry en Jack Trevino
Script: Ira Steven Behr en Robert Hewitt Wolfe
Regisseur: James L. Conway
49201.3 (Jaar: 2372/ 1947)
Afbeeldingen: "Little Green Men"

Een storing in het nieuwe schip van Quark, zorgt ervoor dat hij, Rom en Nog crashen in Roswell in het jaar 1947.

Samenvatting[bewerken | brontekst bewerken]

Samenvatting

Achtergrondinformatie[bewerken | brontekst bewerken]

Achtergrondinformatie

Links en referenties[bewerken | brontekst bewerken]

Personages[bewerken | brontekst bewerken]

Niet genoemde personages[bewerken | brontekst bewerken]

Referenties[bewerken | brontekst bewerken]

Aarde; Aarde koude oorlog; afval verwerking; atmosfeer; atoombom; aanvalskruiser; Australië; automobiel; Bajoran transport; Bell, Gabriel; Bell Oproer; beta straling; BOQ; kadet; kapitein; hoofd financiële officier; Cleveland; dabo meisje; darts; Democraat; Duitse Herder; faser; Federatie; Ferengi; Ferengi alliantie; Ferengi historie; Ferengi taal; Ferengi Regels van Acquisitie; Ferengi shuttle; Ferengi tandenslijper; Ferenginar; fotontorpedo; Gaila; generaal; Goddelijke schatkamer; dilithium; disruptor; dom-jot; geld; goud; Grote nagus; haarspeld; Hangar 18; Hayworth, Rita; Hemelse veilingmeester; honkbal; holosuite; impuls motoren; ionische interferentie; Jeep; Kelder van eeuwige armoede; kemacite; Klingons; kwantum torpedo; latinum; Maine; Marauder-klasse; Mars; Marsmannetjes; Mensen; Menselijke historie; Moogie; Nevada; New Mexico; Niagara watervallen; nucleaire reactor; oo-mox; Orion; PADD; piano; president van de Verenigde Staten; Quark's bar; Quark's Schat; racket; replicator; roken; Romulan onderschepper; Roswell; Roswell incident; Russen; scheermes-getande gree-worm; Scheidsrechter; sodium pentathol; Sol systeem; springball; Starfleet academie; subruimte continuüm; Oppercommandant; tabak; technologie; telefoon; telepathie; tijdelijke golf; tijd warp; transporter; Truman, Harry S.; universele vertaler; Visit with the Pleasure Goddess of Rixx, A; Verenigde Staten; verhulapparaat; vliegende schotel; Vulcans; warpaandrijving; warpkern; weerballon; wortel bier; Zalige schatbewaarder; Zek; zonnevlam.

Vorige aflevering:
"Starship Down"
"Little Green Men"
Star Trek: Deep Space Nine
Seizoen 4
Volgende aflevering:
"The Sword of Kahless"
Afkomstig van Memory Alpha, de Vrije Star Trek Encyclopedie. "https://memory-alpha.fandom.com/nl/wiki/Little_Green_Men?oldid=94051"
Community content is available under CC-BY-NC unless otherwise noted.