FANDOM

To jest jedynie zalążek artykułu. Pomóż Memory Alpha rozszerzając go. Transporter budowa

Bufor wzoru [ang. pattern buffer] to istotny element transporter komory, będący częścią transporter systemu.

Gdy osoby lub obiekt została przekształcana w strumień materii podatomowej jest wysyłany do bufora wzorca. Wzór jest przechowywany przez krótki czas w zbiorniku buforu wzoru [ang. pattern buffer tank], który zazwyczaj jest umieszczony w pokładzie poniżej transporter pokoju.

Każdy zbiornik buforu wzoru jest dzielone przez parę transporterów. W sytuacji awaryjnej, bufor wzoru jest w stanie przechowywać cały strumień materii przez maksymalnie 420 sekund zanim wystąpi nieodwracalna degradacja wzoru.

Aby zapewnić bezpieczeństwa i wykluczenia możliwości wystąpienia transporter psychozy, bufory wzoru zostały wzmocnione w celu zwiększenia dokładności wyposażone w skaner obrazowania molekularnego.

Nota: Ten nadprzewodzące tokamak[1] urządzenie opóźnienia transmisję strumienia materii tak, że kompensatory Dopplera może doprowadzić do korekty względnego ruchu pomiędzy emiter wachlarzem i celem. Pojedynczy bufor wzoru jest dzielone między każdą parą transporter komór.

Zasady eksploatacji wymagają co najmniej jednego dodatkowego bufor wzoru ma być dostępny w systemie dla ewentualnego awaryjnego przekierowania. W stacjach awaryjnych, bufor wzoru jest w stanie utrzymać cały strumień materii w zawieszeniu przez okres około 420 sekund zanim nastąpi degradacja obrazu wzoru.

Źródło: Star Trek: The Next Generation Technical Manual

WystępowanieEdytuj

Tutaj napisz treść sekcji strony.

Nagłówek sekcjiEdytuj

Tutaj napisz treść sekcji strony.