FANDOM

To jest jedynie zalążek artykułu. Pomóż Memory Alpha rozszerzając go. Transporter budowa

Emiter wachlarz [ang. emitter array] to element transporter systemu, który jest zamontowany na zewnętrznym kadłubie statku albo innej instalacji zapewniający pokrycie 360° we wszystkich kierunkach do koordynatów celu. Wachlarz umożliwia również transportować obiekty wewnątrz samego statku.

Pierścieniowy promień ograniczający przesyła zabezpieczoną wiązkę, która przesyła każdy wzór strumienia materii przez emiter wachlarz do celu, gdzie obiekt materializuje się w pierwotnej formie.

Nota: Emiter wachlarz podkładka. Montowane na zewnątrz statku kosmicznego, te zespoły przekazują elementy ACB transportera i strumień materii do lub od współrzędnych docelowych. Emiter podkładka zawiera matrycę przemiany fazowej i główną cewek energetyzującą. Wachlarze te wcielają również trzy rezerwowe [drugorzędne, nadmierne] grupy skanerów obrazowania molekularnego wirtualnego dalekiego zasięgu używane podczas procesu transportu. Stosując technikę inwersji [przemiany] fazy, te emitery mogą być również wykorzystywane do transportu przedmiotów do i z współrzędnych wewnątrz mieszkalnej części tego samego statku.

Źródło: Star Trek: The Next Generation Technical Manual

WystępowanieEdytuj

Tutaj napisz treść sekcji strony.

Nagłówek sekcjiEdytuj

Tutaj napisz treść sekcji strony.