FANDOM

Forrest, maxwell-0002
Imię i nazwisko: Maxwell Forrest
Rasa: człowiek
Płeć: mężczyzna
Przynależność: Starfleet UE
Ranga: Wiceadmirał
Dywizja: Dowodzenia
Obecny status: Nieżyje (2154)
Aktor: Vaughn Armstrong

Wiceadmirał Maxwell Forrest był oficerem Starfleet Zjednoczonej Ziemi w 22 wieku, człowiek, mężczyzna.

Admirał nadzorował misję Enterprise, NX-01 utrzymując stały kontakt z dowódcą statku i jego dowódcą. (ENT: Broken Bow)

Służba w Starfleet Edytuj

Program NX Edytuj

Misja Enterprise Edytuj

2151 10 kwiecień (data szacunkowa). Wiceadmirał Forrest został poinformowany o incydencie w Broken Bow, Oklahoma i przetransportowaniu obcego do Medycyny Starfleet.

Wezwał do Medycyny Starfleet Kapitana Archer, który znajdował się w orbicie Ziemi, gdzie prowadził inspekcję Enterprise, NX-01

Wiceadmirał Forrest przybył do Oddziału Intensywnej Terapii w Medycynie Starfleet wraz z Kontradmirałem Daniel Leonard i Komandorem Williams. Towarzyszyli im przedstawiciel Vulcan, ambasador Soval, Tos i Subcommander T'Pol.

Forrest, maxwell-1000 ENT S01E01-02
Admirał przybył do OIT
Forrest, maxwell-1002
Spotkanie z Vulcanami

Po przybyciu Archer, Forrest poinformował go o Klingonie. Natomiast Soval domagał się, żeby natychmiast przekazali mu Klingona. Forrest uważał, że może nadal będą musieli polegać na osądzie Vulcan. Jednak Archer argumentował, że ludzie ulegali rozsądkowi Vulcan przez sto lat.

Pl. : "Ambasadorze, czekamy dla prawie wiek. To wydaje się tak dobry czas ja jakikolwiek inny, by zacząć."
Ang. : "We’ve been waiting for nearly a century, Ambassador. This seems as good a time as any to get started."

Po uwzględnieniu zdania Vulcan i Kapitana, Forrest stwierdził, że ludzie czekali na to przez prawie wiek. Więc to jest równie dobry czas ja jakikolwiek inny, by zacząć. Dał Kapitanowi 3 dni na przygotowanie Enterprise, NX-01 oraz załogi. Zlecił mu misję dostarczenia Klingona do jego świata macierzystego.

Forrest, maxwell-1011
Admirał ostrzega Kapitana

Forrest przeczuwał, że Kapitan nie pogodzi się z wnioskami Vulcan. Dlatego ostrzegł go, żeby tego nie schrzanił.

Ang. : "I had a feeling their approach wouldn’t sit too well with you. Don’t screw this up."
Pl. : "Miałem przeczucie, że ich podejście nie siedziało zbyt dobrze z tobą. Nie schrzań tego."

(ENT: Broken Bow)

Informacje tło Edytuj