FANDOM

Serial animowany bez tytułu
Studio: CBS Television Studios
Oryginalna sieć: Nickelodeon
Daty produkcji: Jeszcze nie ogłoszone

Serial animowany Star Trek to druga seria animowana, która pojawi się po Star Trek: Lower Decks. Według Alex Kurtzman, "będzie minimum dwa seriale animowanye, gdy będzie kontynuował budowanie serii."

W odniesieniu do tej serii, Kurtzman stwierdził, że w przeciwieństwie do Lower Decks, ta seria będzie skupiona na dzieciach z "zupełnie inną perspektywą i zupełnie innym tonem," dodając, "Co jest ekscytującego w tym patrzy nie tylko na każdą animowaną serię jako inny ton, ale jaką technologię możemy zastosować do tych rzeczy, aby wizualnie były zupełnie inne?" [1]

W lutym 2019, ogłoszono, że Nickelodeon rozpoczął rozmowy aby emitować program, a Trollhunters: Tales of Arcadia [2] pisarze i producenci wykonawczy Kevin i Dan Hageman wszedł do projektu. [3]

24 kwietnia 2019 wyszło na jaw, że serial wyemituje Nickelodeon i skupi się na grupie bezprawnych nastolatków, która znajduje opuszczony statek Starfleet, którego używają do "poszukiwania przygód, znaczenia i zbawienia". [4]

Rozwój Edytuj

W lipcu 2019, Hagemans ogłosił pełną salę pisarzy dla programu. [5] Wśród tych, którzy ujawnili, że piszą serial, są producenci-pisarze Trollhunters to Aaron Waltke i Chad Quandt, "The 100" [6] pisarze-producenci Shawna Benson i Julie Benson, "Black Sails" [7] pisarz Lisa Boyd, "Shades of Blue" [8] pisarz Nikhil Jayaram i Diandra Pendleton-Thompson.

W październiku 2019 Kurtzman powiedział, że ta seria będzie animowana w cyfrowym stylu 3D, takim jakNinjago lub Trollhunters, w przeciwieństwie do bardziej "kreskówkowego" wyglądu Star Trek: Lower Decks. Potwierdził również, że serial został odebrany na zamówienie na dwa sezony, a tytuł został wybrany do serii, ale nie był jeszcze gotowy, aby go ujawnić. [9]

W tym samym wywiadzie, Heather Kadin powiedział, że ze względu na czasochłonny proces animacji 3D serial prawdopodobnie wyemituje później niż 2021. Kadin podkreślił również, że styl pisania Hagemanów będzie dostępny dla dzieci bez patronowania im ani wyobrażania ich rodzicom:

"Powodem, dla którego pojechaliśmy do Hagemans, jest to, że jeśli widziałeś ich pracę, wiesz, że nie piszą "Muppet Babies." To nie jest "Little Spock and Little Kirk." W ten sposób nie sprowadza się to do widzów."

"Nawet [z] swoimi bohaterami w Ninjago - są nastolatkami - mogłem to zobaczyć z moimi dziećmi i piszą z bardzo epicką jakością. Opowiadają historie tak, jak opowiadamy na żywo: serializowane, przewracając karty..."

"Myślę, że będzie to świetny sposób dla fanów, aby przedstawić franczyzę swoim dzieciom i stworzyć nowych fanów, ponieważ jest to tak duża seria, [może być trudno] się w nią zaangażować jako dziecko." [10]

Promocja Edytuj

Produkty Edytuj

W czerwcu 2019, Ben Robinson kierownik projektu Eaglemoss Collections wskazał, że firma wyprodukuje miniatury statków z tej serii. [11]

Linki i referencje Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj