FANDOM

Serial: TNG
Sezon: 4x04
Tytuł: Suddenly Human
Polskie tytuły:
Data pierwszej emisji: 15 Październik 1990
Numer produkcyjny: 40274-176
Rok: 2367
Data gwiezdna: 44143.7
Scenariusz: Ralph Phillips
Reżyseria: Gabrielle Beaumont

~~opis~~

PodsumowanieEdytuj

U.S.S. Enterprise, NCC-1701-D przybywa do Sektora 21947, skąd odebrał wezwanie pomocy ze statku szkoleniowego Talarian. Jednym z załogi obcego statku jest ziemianin o imieniu Jono. Badania DNA pozwalają odkryć, że Jono tak naprawdę nazywa się Jeremiah Rossa, jest wnukiem Admirał Rossa, zaś jego rodzice zginęli w ataku Talarian na Galen IV.

Picard stara się dowiedzieć czemu młody Jono, mieszka wśród Talarian. Szczerze powiedziawszy, jest jedyną osobą, której udało się nawiązać kontakt z chłopakiem.Picard początkowo nie chce się podjąć tego zadania , tłumacząc się ,że " nie jest dobry w nawiązywaniu kontaktów z dziećmi" ale nie ma wyjścia-do Troi Jono zapewne nie odezwałby się ani słowem, ponieważ Talarianie nie uznają kobiet w innych rolach niż potrzebne do zwiększania populacji, ponadto wśród nich kobieta nigdy nie może przewyższyć rangą mężczyzny.

Picard nie ma łatwego zadania, wziąwszy pod uwagę praktykowanie przez Jono B'Nar, sypianie w hamaku zawieszonym pod sufitem oraz słuchanie Alba Ra tak głośno, że aż na korytarzu słychać. Tymczasem przybywa okręt wojenny Talarian, dowodzony przez kapitana Endara, który twierdzi, że jest ojcem Jono i że domaga się by chłopak wrócił na statek, inaczej Talarianie wypowiedzą Federacji wojnę.

Pamiętne cytatyEdytuj

~~rozbudowa~~

Dodatkowe informacjeEdytuj

~~rozbudowa~~

Odnośniki Edytuj

Linia czasowa : ...

Kartografia : ...

Gatunki : ...

Statki kosmiczne : ...

Pozostałe : ...

Gościnna obsadaEdytuj

Specjalna gościnna rolaEdytuj

Pozostała obsadaEdytuj

Tematy pokrewneEdytuj

~~rozbudowa~~

Zewnętrzne odnośnikiEdytuj

~~rozbudowa~~

Poprzedni odcinek:
Brothers
Star Trek: Następne Pokolenie
Season 4
Następny odcinek:
Remember Me