Walizka [ang. case] to przenośne opakowanie przeznaczone do transportowania ubrania i/lub wyposażenia.

Walizka na sprzęt[edytuj | edytuj kod]

Walizka na sprzęt [ang. equipment cases] to pojemnik przeznaczony do przenoszenia wyposażenia dlatego wnętrze jest wyłożone pianką z wyciętymi otworami w które umieszczane są przedmioty i są bezpieczne przed uszkodzeniem podczas transportu.

22 wiek - Walizka na sprzęt typ 1[edytuj | edytuj kod]

Wymiary (dane szacunkowe) : wysokość 15 cm, szerokość 45 cm, głębokość 40 cm.
Wymiary (dane szacunkowe) : górna klapa wysokość 6 cm, a dola część 9 cm.
Walizka na sprzęt typ 1 w 2151

Walizka na sprzęt ma jasno siwy kolor, której wnętrze jest wyłożone w dolnej części gąbką w której są wycięty kształt przenoszonych obiektów.

Przód walizki : 8 cm od brzegu na każdym boku skrzyni znajduje się po jednym wgłębienie : szerokość 5 cm, głębokość 1 cm. W tym wgłębieniu znajduje się na połączeniu dolnej i górnej części walizki znajduje się zamek. Dalej w odległości 4 cm na środku znajduje się kolejne wgłębienie : 11 cm szerokości. W środkowym wgłębieniu dolnej części walizki znajduje się metalowa rączka. Wgłębienia ciągną się przez całą szerokość od góry do dołu walizki.
Boki walizki : 11 cm od brzegu od brzegu w środku na górze znajduje wgłębienie : szerokość 18 cm, wysokość 2 cm. Pod nim w jego środku znajduje się wgłębienie : szerokość 5 cm, głebokość 1 cm. W tym wgłębieniu znajduje się na połączeniu dolnej i górnej części walizki znajduje się zamek. Pod spodem znajduje kolejne wgłębienie prostokątne : szerokość 18 cm, wysokość 5 cm.
Góra walizki : Na górze 8 cm od brzegu znajdują się prostokątne wybrzuszenia oraz na środku szerokość 5 cm, długość 30 cm, wysokość 1 cm.
Tył walizki : 8 cm od brzegu na każdym boku skrzyni znajduje się po jednym wgłębienie : szerokość 5 cm, głębokość 1 cm. W tym wgłębieniu znajduje się na połączeniu dolnej i górnej części walizki znajduje się zawias. Wgłębienia ciągną się przez całą szerokość od góry do dołu walizki.

Nota: Wymiary walizki są szacunkowe na podstawie wymiarów pistoletów fazowych, które były umieszczone w walizce. Wymiary : wysokość 15 cm, szerokość 45 cm, głębokość 40 cm.

Walizka na sprzęt z pistoletem fazowy w 2151

2151, 16 kwiecień (data szacunkowa). Walizka na sprzęt tego typu została przyniesiona do pokoju gotowości Kapitana przez Porucznika Reed z dwoma pistoletami fazowymi oraz drugą walizkę na sprzęt z urządzeniem antymagnetycznym. (ENT: Broken Bow)

Walizka na sprzęt typ 2 w 2151

Walizka ma jasno siwy kolor, oraz 2 cm nad krawędzią 2 cm obwódka idąca w górę od dolnej części zamka o różnym kolorze : czerwony, zielony, czarny, itd.

Przód walizki : 6 cm od brzegu na każdym boku skrzyni znajduje się po jednym wgłębienie : szerokość 6 cm, głębokość 2 cm. W tym wgłębieniu znajduje się na połączeniu dolnej i górnej części walizki znajduje się zamek. Dalej w odległości 10 cm na środku znajduje się kolejne prostokątne wgłębienie : 16 cm szerokości. W środkowym wgłębieniu szerokość 6 cm, głębokość 2 cm biegnący do podstawy na połączeniu znajduje się zamek. W dolnej części walizki znajdują się etykietki.
Boki walizki : Na każdym boku na środku znajduje się kolejne prostokątne wgłębienie : 16 cm szerokości. Pod spodem na środku znajduje się wgłębienie szerokość 6 cm, głębokość 2 cm biegnący do podstawy na połączeniu znajduje się zamek. Pod nim znajduje się prostokątne wgłębienie : 16 cm szerokości, wysokość 10 cm w której znajduje się czarna rączka. Od strony przedniej znajduje się mocowanie na pasek co umożliwia przenoszenie walizki na ramieniu.
Góra walizki : Na górze 6 cm od brzegu znajdują się prostokątne wybrzuszenia oraz na środku długość 46 cm, szerokość 6 cm, wysokość 1 cm. Między środkowym i prawym wybrzuszeniem znajduje się etykieta.

Nota: Wymiary walizki są szacunkowe na podstawie wymiarów pistoletów fazowych, które były umieszczone w walizce. Wymiary : wysokość cm, szerokość 60 cm, głębokość cm.

Walizka sprzętu do przenoszenia podczas misji w 2151

2151, 16 kwiecień (data szacunkowa). Drugi typ walizki na sprzęt został użyty do noszenia urządzenia antymagnetycznego podczas misji ratunkowej na Helisie. (ENT: Broken Bow)

23 wiek - Walizka na sprzęt typ ...[edytuj | edytuj kod]

brak danych

brak danych

Walizka na ubrania[edytuj | edytuj kod]

Walizka na ubrania to pojemnik przeznaczony do przenoszenia ubrań często posiadają przegródki do różnych przedmiotów oraz pasy do zabezpieczenia ubrań przed poruszania się podczas transportu.

22 wiek[edytuj | edytuj kod]

brak danych

23 wiek[edytuj | edytuj kod]

brak danych

24 wiek[edytuj | edytuj kod]

brak danych

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-NC, o ile nie zaznaczono inaczej.