FANDOM

Звјездане стазе III: Потрага за Споком
Датум објављивања: 1. јун 1984
3. од 13 филмова Звјезданих стаза
104. од 729 објављено у свим
Star trek 3 poster.jpg
Писци
Харв Бенет

Режисери
Ленард Нимој

Продуценти
Харв Бенет
8210.3 (2285)
  Arc: {{{wsArc0Desc}}} ({{{nArc0PartNumber}}} of {{{nArc0PartCount}}})  

"Уморна планета. Борба за живот. Потрага за Споком."

"Све што су вољели, све за што су се борили, све за што су се залагали сада ће се ставити на кушњу… Придружите нам се на овом последњем путовању брода Ентерпрајз."

Звјездане стазе III: Потрага за Споком (енглески Star Trek III: Search for Spock), трећи је филм у франшизи Звјездане стазе, снимљен 1984. године под покровитељством Парамоунт пикчерс компаније. Филм је режирао Ленард Нимој који уједно тумачи улогу Спока.

Радња Уреди

2285. године, адмирал Џејмс Т. Кирк и његова посада ризикују каријере због крађе свемирског брода УСБ Ентерпрајз којим намјеравају отпутовати до планете Генеза како би пронашли Споково тијело. У међувремену, доктор Леонард Мекој је у стању лудила узрокованог спајањем његова ума са Споковим, непосредно прије Спокове смрти. Једино рјешење за опоравак Мекоја је пронаћи ревитализираног Спока, одвести га на планети Вулкан и извести ритуал поновног спајања Спокова тијела и ума. По доласку у орбиту планете Генеза, Кирк губи Ентерпрајз који је уништен у сукобу са Клингонцима. Заједно са посадом, обрачунава се са њима те преузима клингонску летјелицу којом одлази на планету Вулкан.

Главне улоге Уреди

Спољашње везе Уреди

Претходни филм:
Звјездане стазе II: Канов бијес
Филмови Звјезданих стаза Сљедећи филм:
Звјездане стазе IV: Путовање кући
Community content is available under CC-BY-NC unless otherwise noted.