FANDOM

Звјездане стазе VII: Генерације
Датум објављивања: 18. новембар 1991
7. од 13 филмова Звјезданих стаза
338. од 729 објављено у свим
Star Trek Generations poster.jpg
Сценаристи
Роналд Д. Мур и Бренон Брага

Писци приче
Рик Берман, Роналд Д. Мур и Бренон Брага

Режисери
Дејвид Карсон

Продуценти
Рик Берман
48632.4 (2293, 2371)
  Arc: {{{wsArc0Desc}}} ({{{nArc0PartNumber}}} of {{{nArc0PartCount}}})  

"Два капетана. Једна судбина."

Звјездане стазе VII: Генерације (енглески Star Trek VII: Generations), седми је филм базиран на франшизи Звјездане стазе, снимљен 1994. године у режији Дејвида Карсона. То је први филм из циклуса у којем су главни ликови протагонисти серије Звјездане стазе: Сљедећа генерација. Филм је замишљен и као својеврсна транзиција, а се као један од главних ликова појављује Џејмс Т. Кирк (чији лик тумачи Вилијам Шатнер), протагониста оригиналне телевизијске серије и претходних шест филмова. Прича показује како се, стотину година након мистериозног нестанка, удружује са капетаном Жан-Луком Пикардом, заповједник брода УСБ Ентерпрајз-D, како би зауставили полуђелог научника Сорана (чији лик тумачи Малколм Мекдауел) да уништи планету. Иако је добио лоше критике, представљао је комерцијални успјех.

Радња Уреди

23. вијек. Недуго након што је легендарни Ентерпрајз, тачније УСБ Ентерпрајз (НЦЦ-1701-A), завршио своју посљедњу мисију, његова посада на челу са пензионисаним официрима Џејмс Т. Кирк, Монтгомери Скот и Павел Чеков гости су на новом броду УСБ Ентерпрајз (НЦЦ-1701-B). У својој првој мисији нови Ентерпрајз одлази у помоћ броду погођеном из непознатог енергетског извора, тзв. енергетске врпце. Али пробна вожња крене неочекиваним током када Ентерпрајз наиђе на два брода заробљена у Нексусу. Кирк поведе опасну акцију спашавања. За вријеме мисије Ентерпрајз је такође настрадао, а капетан Кирк нестао и сматра се мртвим.

Пуних 79 година касније, капетан Жан Лук Пикард и посада брода УСБ Ентерпрајз (НЦЦ-1701-D) бори се против полудјелог научника Сорена и скупине одметнутих Клингонаца. Сорен настоји да дође до исте енергетске врпце коју је стари Ентерпрајз нашао, вјерујући да може да је искористи. Капетан Пикард добија задатак да заустави Сорена, а командир Вилијам Т. Рајкер мора да се побрине за Клингонце. Но Пикард не зна да Соран жели да уништи Ентерпрајз и милион људи. Пикард мора да се обрати за помоћ легендарном капетану из прошлости.

Главне улоге Уреди

Спољашње везе Уреди

Претходни филм:
Звјездане стазе VI: Неоткривена земља
Филмови Звјезданих стаза Сљедећи филм:
Звјездане стазе VIII: Први контакт
Community content is available under CC-BY-NC unless otherwise noted.